Fredag 4.9

Jag har en sak att bekänna. Jag är fast. Fast i Paradise Hotel. Jag har varit bombsäker på att jag hatar sådana onödiga tv-program. Men.. I onsdags efter kvällsskiftet låg jag på soffan och slötittade på tv. Såg då att tredje avsnittet av PH började kl. 23. Så efter mitt älskligs program Masterchef  fortsatte jag att stirra på tv skärmen. Och jaa.. Här är jag nu. Har tittat på de 2 första avsnitten via tv3 play och sitter och väntar på nästa avsnitt. Det sorligaste i detta är att det faktiskt är bra underhållning. Hela programmet är ju uppbyggt på att få deltagarna att känna sig i underläge eller bäst, ful eller snyggast och människorna knuffar ut varandra ur leken bara sådär för skojs skull. Undrar hur många av dem som mår dåligt efter programmets slut.. Och DETTA njuter vi av att se på. Patetiskt men ack så underhållande..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar