Måndag 21.9

Dagarna har återigen rusat iväg. Vet inte vart tiden flyger iväg! Måndag igen en gång.
Har spenderat största delen av mitt veckoslut vid lokaln här i byn. I lördags spelades nämligen 2 föreställningar med gamla sketcher för att fira TUFs 120 årsjubileum. Var och serverade på båda föreställningarna så hela dagen gick åt med det. Detta ledde till att jag steg upp ur sängen kl. 12 på söndag och fick förbereda mig inför att jobba kväll.
 
Idag har jag en hel lista med saker att göra och sen blir det att ha nattskifte. Ska slita mig upp ur soffan och börja med att städa undan efter helgens vad-ska-jag-ha-på-mig kaos. Vad är det med mig när jag alltid ska riva ut halva klädskåpet för att hitta något dugligt att ha på mig?! Ja-aa..
 
På dagsföreställningen blev det sist och slutligen denna outfit:
 
 
Och till kvällen denna:
 
 
 
Guld och finfest var väl temat.

Festfina trion; jag, Ida & Jenna.
-Idas bild-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar