Torsdag 1.1.2015

Gott Nytt År!
 
Mitt nyår var inte direkt någon höjdare, men fick i alla fall se på raketer och fick min nyårspuss.
Idag är verkligen en latdag. Har legat på soffan, tittat på tv och ätit godis. Skönt så skönt att bara vara, men tanken på allt skolarbete som väntar på mig börjar bli irriterande. Blir nog att ta itu med det, imorgon kanske ;)
 
April


- Ännu i april var vi några dagar i Danmark.
-Flög sedan till Arlanda, var jag tog taxin in till Stockholm och sov en natt ensam där.
- Nästa dag kom revy-schacket också till Stockholm, så jag mötte upp med dem där. Var och se på teater och sen nästa dag var det att åka hem med båten.
-Bakade en fin kaka åt Kim, som sedan möglade bort efter 2 dagar..
- Firade påsk vid Nedervetil lokal.
 
Maj
 

 
- Min sista månad i Jakobstad. Lite sorligt var det nog att stänga lägenhetsdörren, för att aldrig återvända.
- Åkte iväg på klassresa till Åbo. Roligt hade vi minsann.
- Var till Kemora några ggr och tittade på jokkis.
-Firade Sofias vid Milis.
- Hade en första hjälp dag i skolan.
- Firade Janikas & Jennas examen.
 
Juni


 
- Var till Tammerfors på South Park festival tillsammans med Kim, Jenna & Jeppe. Fick se bla. Skid Rrow, WASP, Sonata Arctica, Europe.
- Firade midsommaren vid Kalajoki.
- Fick reda på den underbara nyheten att jag ska bli faster.
- Spenderade fler dagar vid villorna.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar