Onsdag 31.12

Nu äntligen har jag haft tid att börja med min "tillbakablick" på 2014, fast det ännu är ca 8 timmar kvar av året.

Januari
 
 
- De flesta fredags och lördagskvällar spenderades vid lokaln, med att servera på revyn.
- Var med och tävlade i Taitaja tävlingen, och kom på en hyffsat bra placering.
- Bodde i Jakobstad och hängde mycket med M & S.
 
Februari
 
 
- Fick med mig mina Jeppisbor till lilla Terjärv
-Levde och mådde bra. Bodde i lägenheten, gick i skolan och kom hem till Kim på veckosluten.
 
Mars
 
 
- Helt klart favoritmånaden för detta år!
Flög via Arlanda till Köpenhamn, tågade i 3 timmar och kom fram till vår destination: Herning.
2 allt för korta veckor på praktik. Ett väldigt roligt minne. Bästa resesällskapet. En ny upplevelse.
Åh, jag saknar denna tid bara mera och mera desto mer jag tänker på det.
 


1 kommentar:

  1. Saknar mars måna å vårt härjas i Danmark, bästa rejso hittills ;) ❤

    SvaraRadera