Fredag 9.1

Denna fredagskväll har spenderats vid jobbet. Sista dagen på jullovet, men framför mig har jag ju ännu ett veckoslut, som i övrigt består av kvälls & morgonskift. Sen är det back to school som gäller.

Var idag in till Terjärv bibliotek. Det kan ju inte vara meningen att man ska hitta den bok man söker efter där?! Så länge jag gick i lågstadiet så var biblioteket i en gammal byggnad, och man viste precis var man hittade de böcker man ville läsa, som t.ex. lassemajas detektivbyrå och sen senare Laura Trenters deckare. Men nu är alla böcker flyttade till det nya fina biblioteket och jag hittar nada. Inte för att jag är så väldans läsande av mig. Har i och för sig inte varit in till det nya biblioteket förut, och inte i det gamla sen lågstadiet kanske..

Boken som jag lånade skulle handla om en persons synvinkel på cancer. Skulle nämligen ha in en bokrecension i palliativvår för kanske 3 veckor sedan, men bättre sent än aldrig. Skolmotivation på topp!

Bildbrist, så för att inte ha ett bildlös inlägg får ni beundra denna bild av mig och min syster.
Bilden är tagen på julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar