Måndag 19.1

Var så trött och slut i gårkväll så somnade redan 10 på kvällen. Hann i alla fall läsa lite på hjärt-och kärlsjukdomar till tenten som jag hade idag. Den gick riktigt bra, tror jag. Lär visa sig. Efter skolan hade vi Taitaja möte, tävlingen är nu redan på torsdag! Har en hel del att repetera från första och andra årets lektioner. Om jag känner mig rätt så kommer tävlingen att gå på magkänslan, har ingen stor lust att börja dyka ner i alla papper igen.

Har i kväll varit hemhemma, så tomt att komma hem när ingen glad, svart vargliknande Lana kommer springande emot en.. Konstigt hur allt jag ser påminner om en hund, t.ex. när jag såg de skålar jag brukade äta flingor i på morgonen, när jag gick i låg-högstadiet. Lana vaknade alltid när hon hörde att jag tog fram skålen, för hon visste att mjölken som lämnade kvar efter att jag ätit, alltid var hennes. Huhu.
ɪɴғɪɴɪᴛʏ ♕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar