Onsdag 8.1

Året hittills har inte visat sin bästa sida. Har hunnit ha magsjuka och en ordentlig förkylning. Hann jobba 4 dagar emellan, så tog febern mig. Sitter som bäst med 38,2 grader och känner mig lite halv död. Förstår inte hur det är möjligt. Lagom roligt när man precis börjat på ett nytt jobb, och måste sjukskriva sig genast. Men vad kan man?

Som ett plåster på såren fick jag härom dagen ett paket hem på posten, av mig till mig. Tyckte att jag var värd en examenspresent/julklapp av mig själv, så blev en present för hela 12 € (passade på när det var rea). Nämligen en Glossy Box! Har sett dessa boxar tidigare, och tycker det är så roligt med att få hem en överraskning på posten, så klickade hem december boxen. Jag har överlag ett minimalt intresse för smink och skönhetsprodukter, men ibland är det ju roligt med en ansiktsmask eller hårinpackning.


Boxen innehöll en palett "Cheek Trio" från Realher, ett läpp skrubb från Inuwet med persika smak, "Golden Eye Pads" från Vitamasques, ett torrschampo från Batise samt en eyeliner från Steve Laurant. Märkena säger mig absolut ingenting, men kanske någon är intresserad av sådant också. Jag är nöjd iallafall. Kanske mest över paletten, nu måste jag bara lära mig använda den. Sen när jag är frisk ska jag ta en riktig spa kväll och testa dendär guld masken som man ska ha under ögonen. Japp. Så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar