Tisdag 28.1

Okej okej, en liten update om mitt spännande liv.

Sen senast har jag; haft skvallerkväll med Emma & Jassi vid Alexandras, haft 4 skift på lung- och astmaenheten, besökt farmor, blivit bjuden på tortillas vid Miilis tillsammans med Sofia, varit på bankmöte, ätit en bakelse från Idas bageri, sett Terjärv revy Finfiilafyndiheitä, varit ute på en äkta vinterpromenad, arbetat 3 skift på hemvården, spelat Wii och idag varit på utvecklingsdag från jobbet. Punkt

Rätt så fullspäckad vecka får man säga. Men inte klagar jag. Framöver jobbar jag, så nästa lediga dag infaller på söndag. Två kalas ska vi på i helg, men annars har jag inte något nytt att berätta. Är inne i en fas nu när jag helst enbart skulle sova och jobba dygnet runt, flera veckor i streck. Men lugn bara, den fasen tar nog också slut så småningom. Nu börjar det märkas att jag inte studerar längre, jag har ingenting jag måste göra på min fritid, så parkerar mig helst i sängen och ser på en vlogg. Vilket i sin tur leder till dåligt samvete och en riktigt riktigt svår rastlöshet. Har inga fritidsintressen, och vet inte vad jag vill göra, så då jobbar jag hellre. Väntar till våren när husbygget börjar rulla på igen, känns som att vi inte kan göra så mycket åt bygget nu som bäst. Förutom låna pengar.


-Traskade hem över isen. Där ser ni vårt garage, och en stor hop jord-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar