Söndagen 7.1

En nyfiken vän ville att jag skulle visa mina shoppingfynd från Feetfirst. Det var nämligen så att jag fick höra om att de hade någon form av rea på hemsidan, som tydligen varar i all evighet. Skopunkten har nämligen "OTA 3 MAKSA 2 – edullisin pari kaupan päälle tai OSTA 2 – edullisempi pari 1/2 hintaan!". Jag var i behov av nya vinterskor och tänkte att jag ska kolla in utbudet. Gör det inte om ni inte behöver något på riktigt, för jag garanterar att ni blir fast. Jag behövde ju som sagt ett par vinterskor, men fick hem tre par;

1. Mina vinterskor som jag behövde (och som blev det par som jag fick gratis..).



2. Dessa behövde jag antagligen inte, men fina är de. Bekväma också.


3. Dessa behövde jag inte heller, men nu är de mina.


Såå att.. Jag har en svaghet för skor. Dessa skor beställde jag redan före snön kom, så vet inte om de finns kvar på hemsidan mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar