Måndag 8.1

Jag har som rutin att alltid i början av januari beställa efter bilder för det gångna året. Beställde efter en bunt i förra veckan, och i samma veva funderade jag över höjdpunkterna detta år.

Mina bästa minnen börjar såklart med min & Kims förlovning, helt klart den bästa dagen år 2017. Att på samma dag få ringen på fingret, vara på bostadsmässa, njuta av det varma vädret vid ett pop up tivoli, äta god mat och övernatta på hotell. Drömdagen. 


Andra glada minnen är att få bli moster, alla roliga dagar med goda vänner, lugna dagar hemma på terassen, sommarjobbet som jag trivdes så bra på, bröllopet vi var bjudna på, att få börja studera igen efter sommarlovet samt alla myskvällar hemma i soffan med Kim & Kissi. Är också väldigt förväntansfull över 2018, blir denna månad faster för andra gången och i augusti drar jag iväg på mitt största äventyr hittills. Nu väntar en vår full med skola samt praktikperioder, och jag är så beredd.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar