Torsdag 26.10

SNÖ! Just det fick vi vakna upp till imorse. Vaknade lite före kl. 8 pga. min idiot förkylning. Tänkte bara gå upp och snyta mig och dricka lite vatten, men när jag såg all snö som låg på marken vaknade jag till riktigt ordentligt. Kim hade åkt iväg för flera timmar sedan, så jag ock Kissi bänkade oss i soffan för att äta frukost och se på nyaste Paradice Hotel avsnittet. Härligt! När klockan började närma sig 10 traskade jag iväg till apoteket för att handla ett drös med mediciner som förmodligen underlättar min förkylning. Hade sommardäck på bilen, så därav fick jag bunta på mig ordentligt med kläder och ta mig en liten promenad fast jag inte är direkt frisk.




Har annars tagit det rätt så lugnt idag. Kokat mat och handlat, men det är väl typ allt. God mat har jag fått fixat till iallafall, till lunch blev det en riktigt god älggryta och nu till kvällen fick det bli en "tacotårta" ( recept HÄR ). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar