Tisdag 1.11

Jag inleder första november med en ny telefon! Wihuu. Visst blev ni glada för min skull? Jag har nämligen haft en Iphone 4 nu i lite över två år. Jag har varit stört nöjd. Kan egentligen inte klaga på den alls. Tills för sisådär en och en halv månad sedan. Den började snällt med att stänga av sig när den tyckte. Speciellt om jag skulle ta en bild, eller när jag hade bråttom och verkligen behövde ringa till någon. Med veckorna blev den bara sämre och sämre. Strax batteriet var under 45 % laddat så dog den helt enkelt av det minsta lilla.

Så med stor beslutsångest och tvivel har jag nu invigt min nya Iphone SE. Jaa, ingen vet vad det är. Eller? Kan kort och gått säga att det är en Iphone med Iphone 5 storlek på skärmen men med Iphone 6s programvara. Eller något sådant. 

Mina krav var få och de blev alla uppfyllda: telefonen ska rymmas i min ficka, den ska ha bra minne (blev 64 gb för att vara exakt), helst en Iphone, med ok kamera och gärna i guld. Det sistnämnda var mera en önskning kanske men i alla fall. 
Så nu är jag med i gänget igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar