Måndag 14.11

Ny vecka igen en gång, och denna vecka är lite speciell eftersom det är min sista skolvecka för detta år! Tänk det. Eftersom jag har en närvårdarutbildning från förr så är det vissa kurser som jag inte behöver delta i, så på torsdag får jag jullov :)

Sen sist då? Jo i torsdags var jag på sitz. Sitzen hade bond-tema, så hela gänget var uppklädda till bönder. Själv hade jag fått låna pappas byxor samt en gammal skjorta. En riktigt rolig fest! Kom hem klockan halv 4, minns inte när sist jag har varit ute så länge.


På fredag åkte jag hem till Terjärv. Var ganska slut hela dagen och på kvällen tittade jag och Kim på film. På lördag och söndag har vi firat farsdag med våra familjer, och ätit gott. På lördagskvällen var vi till Evijärvi på disco. Japp. Det är sant. Kanske inte det bästa evenemanget jag varit på, men helt okej.


Och på söndag efter allt ätande så körde jag tillbaka till Vasa, och här sitter jag nu. Har skrivit min sista "papperstentamen" för i år. Så nu är det bara några uppgifter + en tent på nätet som ska göras före det äkta jullovet börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar