Tisdag 8.11

Behövs ett nytt inlägg så ni inte behöver läsa min bitterhet, i förra inlägget, varje gång ni kikar in på bloggen. Så hej! Här är jag igen.


Vad har jag att komma med denna gång då? Inte så mycket, tyvärr. Mitt liv består till största del av läsande, ätande och sovande nu som bäst. Skrev en till tent i måndags, har en tent nu inkommande måndag plus 3 uppgifter att skriva på. Så att..

Men lite annat har jag väl hunnit med. Bland annat så var det ju allhelgona i lördags , så då var jag till gravgården och tände ett ljus på farfars grav. Sen blev det mat vid Restaurang Marinas med halva släktet,  och kaffe vid farbror J´s. Så den dagen gick åt i ätandets tecken. 


Vintergardiner har jag börjat byta till också, förstår inte varför det är så roligt! Vaknade i torsdags med en sådan lust att byta gardinerna så både köket och sovrummets föster blev ompysslade. Det lilla lagret med snö som täcker marken höjer mysfaktorn ytterligare.

-Bild från förra året, men eftersom jag inte är gjord av pengar så duger dessa gardiner i många år till-

En kvällskaffe, samt höstens/vinterns första jultårtor, med Miili blev det i söndags när jag kom till Vasa och ikväll ska jag och Jenna gå och äta till någon restaurang. Vilken det blir återstår att se. 

Skolveckan är slut för denna vecka, så har bra tid på mig att läsa vidare, skriva på uppsatserna och försöka lära mig något. Är kvar i Vasa hela veckan eftersom det blir sitz på torsdag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar