Tisdag 7.8

Hejsan
Idag steg jag faktiskt upp klockan 9! Men det var för att jag måste.. Skulle vara vid läkarmottagningen 11 och vaccinera mig. Varför är man så rädd för att ta sprutor? För det tar ju inte ens sjukt..?

Nåja, sen så åkte vi till Jeppis med 2 bilar fulla av mina saker som skulle med :) Var till ABC och äta, var och köpa en soffa och en matta, städade, fick vara montör och bygga ihop soffan med Janika, inreda lägenheten, hänga gardiner och en hel del annat som vi hann med :) Så nu är det klart att flytta dit, en del småsaker som datorn, dvd och sådant skall ännu dit, men överlag är det klart! :) Skolan börjar ju på tisdag så det var på tiden.. :P

Kommer att trivas bra där, tycker att det är riktigt fint och mysigt :) Skulle bara inte orka med skolan...
Skall inleda min födelsedag imorgon med att stiga upp 10 och göra mat åt Victor och Pappa när mamma åker bort.. Grattis till mig!

Från detta....

Tamburen med glasdörnar

Mitt lilla lilla kök :D

till detta :)



4 kommentarer:

  1. fanså finan lägenheit :D

    SvaraRadera
  2. hä e fin! ja ska no ännu nagang koma å våldgästa lägenheitn dän :)

    SvaraRadera