Onsdag 1.8

Hejsan
Igår åkte jag och Jenna till Kaustby, vi var på loppis och fyndade och sedan till Teboil på kaffi :P
Jenna har också rensat sin klädskrubb så hittade några tröjor och ett par byxor som jag fick ärva, och ett par skor :D
Senare så åkte vi till Jespers och tittade på när pojkarna badade i badtunnan ;)
Kom hem en 1 tiden, glad som bara den :D

Idag fick jag nyckeln till min lägenhet i Jakobstad så åkte dit med mamma och städade. Fönstren var nästan svarta så det behövdes verkligen.. Nu är det skinande rent ;) Ska flytta dit möbler någon gång i nästa vecka. Vi var också till Korvgörans och hämtade mat, åkte till Linda & Simons och åt där med dem.

Nu skall jag gå ut en sväng, fast klockan är halv 11. Det är så fint väder, så bra med lite frisk luft ;)

*God Natt*

Kevin & Jami 
Eeki,Kevin,Hannes,Jami,Tobbi,Jeppe & Samuel

Köpte av Jenna, 15 €

Väska från loppis, 1.50 €

Tröijja från loppis, 3 € & byxor av Jenna

2 kommentarer:

  1. Ha du na bildrä från lägenhejtn? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int na bra, ba na tode tilifon bldä men no kan ja ladd opp döm.. :)

      Radera