Söndag 26.8

Hejsan
Hoppas alla har haft en bra villa avslutning. Igårkväll så kom några kompisar till mitt, vi satt i lusthuset och rökte vattenpipa och hade det skoj :) Sen cyklade vi iväg till byn, där var det ganska mycket folk. Tvinnade på lite här som där. Sen blev det Gistös och sen till Mr Xs och sova ;) Kom till hans en 2 tiden och det var sviiiiiin kalt! Trodde att jag skulle frysa fötterna av mig.. Men en helt okej kväll var det väl. Roligt att se alla kompisar som jag inte ser in i veckan när jag är i Jeppis.. Kom hem nu en halv 4 tiden cyklande med Jenna :D Inte alla som cyklar hem den tiden på söndag..

På tal om Jeppis så skall jag åka iväg dit snart med Linda och Simon. Alltid lika tråkigt att åka iväg efter ett veckoslut tillsammans med K.. Men eri pakko så eri! Vid Jeppis så väntter ett tomt kylskåp och en kall säng på mej.. Måste och handla, usch vad det är tråkigt. Har ingen som helst fantasi med matlagningen. Blir alltid ägg/bröd/skräpmat eller något som är enkelt att fixa :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar