Måndag 13.8

Hejsan
Igårkväll var jag bara lat, satt och tittade på några avsnitt Grey´s Anatomy. Idag hade jag tänkt att jag skulle stiga upp 9, gå på en lenkki, duscha, äta morgonmål och vara aktiv men nej, som till 11 när mamma ropade att maten var klar.. Hur skall jag orka stiga upp 7 imorgon?!

Har spenderat heela dagen vid klobbi. städet, städat och städat. Just åkte Antti och Eeki med en hel traktor skopa full av ölburkar till byn för att panta :D Har också slängt ut en soffa och fyndat en ny, så 1 soffa utan spyor har vi! Sporgopaikka..

Ska börja packa det sista som skall med till lägenhet ock ikväll flyttar jag dit. Ska bli roligt med ändå tråkigt, har haft en så bra sommar så det finns inte.. har ingen lust med skola nu! Men vad kan man, bara att böra på.. Ha en bra dag, och njut ni som inte måste till skolan imorgon!

335 ölburkar och 50 flaskor

Antti:Hitt e rolit, kom tu å!

Antti: Äääh! Satan Eeki släpp ner mi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar