Söndag 19.8

Hejsan
Sitter redan i Jakobstad och möglar..  Klockan är bara 4, så ingen har knappast kommit till internatet ännu..Som tur slipper jag med Linda och Simon ut och äta till Hesburger sen senare ikv :) Kylskåpet är tomt, eller 2 bananer, ketchup, ost och ägg har jag att bjuda på typ :D

Igårkväll kom några pojkar till mitt och dricka kaffe, sen åkte vi iväg ( med traktor :D ) till byn. Där hände det ingenting som vanligt.. Satt vid grillen och pratade, men som tur kom min Mr X dit så blev att åka till hans och sova :) Det känns riktigt tråkigt att sova ensam inatt igen, när jag har fått sova 2 bra nätter med någon att krama om.. Kom hem en halv 2 idag, åt och sen iväg hit.. Här sitter jag nu och skriver onödiga saker och äter blåbär :P

Ha en bra dag, och en bra vecka! Back to school..

Bilder från Seljes
Mikaela, Micaela, jag och Ida

Ellen är glad :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar