Trött..

vaknade ungefär klockan 2 :P Är ännu trött.. Har bara tittat på Grey´s Anatomy och latat mig.. Idag skall jag väl inte göra något speciellt, bara vara hemma..

04-Vad bjuder jag på för mat?
Har aldrig bjudit någon på mat, som på middag typ. Om jag har gäster så såklart har jag dom att äta, men inte bjuder jag dom till mitt bara för att dom skall komma och äta ;)  Men om jag skulle ordna en middag så skulle jag bjuda på tortillas :D Det äter dom flesta och det är lätt att laga.. :D

05-Mitt hem
Jag bor med mamma och pappa i ett gult parhus och min farbror bor med sin familj i andra "lägenheten".
Huset är passligt stort, 4 våningar, med en balkong över hela framsidan. Huset är inte direkt modernt men hemtrevligt.

06- Fem saker ni inte visste om mig
1. Jag är född en månad för tidigt
2. Jag har otroligt svårt att bestämma mig
3. Jag vill någon gång i mitt liv åka till Australien
4. Jag vill arbeta som volontär någon gång i framtiden
5. Jag äter inte tonfisk, ärtsoppa eller älgkött


07- När jag var liten
Jag har alltid varit en liten pojkflicka på ett sätt. Hade väldigt lockigt hår, tyckte o att klättra i träd, leka och såklart att vara med mina syskon.

Här fyller jag 9 år

4 kommentarer: