Måndag 2.7

Hejsan
Hy vad jag har blivit lat! Inte för att jag någonsin har varit speciellt aktiv men .. Måste nog börja göra något annat en sova.. :P Så idag tänkte jag och Aaron att vi skall cykla till villan, ca.21 km  :) Får nu se om det blir av men... Imorgon blir det åtminstone Zumba! :)

10-Såhär såg jag ut för länge sedan

Vid ähtäri djurpark

Lucia & festfin

Fin mössa..
11-Mina funderingar
Jag tycker inte om att fundera.. Bland det värsta jag vet. Jag gör som jag gör och tänker inte destomera på det. Om jag börjar grubbla på en sak så tänker jag på det en stund, men till sist släpper jag det bara. Därför har jag jätte dåligt minne, om någon frågar vad jag gjorde en viss dag då får jag fundera en lång stund, för jag minns inte. Jag bara gjorde något :P Men ibland så kommer dendär kvällen när man bara måste fundera på allt, och ingenting blir bättre. Tillsist har man trasslat in sig i alla funderingar och då, då börjar jag tänka.

12-I min handväska
Jag har alltid plåster och leppomada i handväskan. Annars så är det bara vad jag behöver med mig som hamnar dit, som tex. börssen, kameran, hårborste och telefonen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar