...........

Hejsan
Idag har jag klippt gräset. Skall nu börja göra ett födelsedagskort åt min storasyster som har kalas på söndag. Sen får jag se vad jag hittar på..

19-Detta ångrar jag
Jag ångrar att jag inte fortsatte att spela fotboll. Jag ångrar att jag inte fick en 8 på slutbetyget i finska. Jag ångrar allt dumt jag har samt om någon. Visst finns det saker som jag ångrar men inget som ändå är såå farligt, har ju inte skadat någon ännu.. ;)

20-Mina förebilder
Min förebild är nog min storasyster Linda :) Hon har alltid varit det och kommer alltid att vara <3

Min fina storasyster

21-Mina dåliga sidor
Dåliga sidor är nog att jag vill ha alt på mitt sett. Tycker om att göra saker själv så jag får dem som dom skall vara ;) Så hatar grupparbeten..! Andra dåliga sidor är att jag blir lätt avonsjuk och kan lätt bli sur, men är inte sur länge.. :P


2 kommentarer:

  1. Tack vännen, va fint du hadd skriva om mi. :) Men int veit ja om ja er ti ha ti na förebild int. :P Hoppas vi kan umgas meir nu tå du flyttar hij ti stan. <3

    SvaraRadera