..........

13-Vardagslyx
Jag tycker det är lyxigt när man är vid villan, äter god mat, solar och badar och bara njuter. Man har ingenting man måste göra, man får se ut precis hur man vill, för ingen bryr sig, och man kan vara riktigt riktigt lat :D

14-Det fulaste och snyggaste jag äger
Öm, fult är nog mina gamla kläder kanske och snyggt är de saker som jag tycker om. Tänker inte så mycket på om det är fint eller fult bara jag tycker om det :)

15-Så många gånger har jag flyttat
Jag har aldrig flyttat, har bott i vårt gula hus i Hästbacka hela mitt liv. Men nu i slutet av juli eller i början av augusti skall jag flytta till Jakobstad.

16-Min jul
Vi firar alltid julen med hela familjen och mormor& morfar är oftast med. Det är mycket julmat och sedan öppnar vi presenterna.


Julen 2011






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar