Onsdag 4.7

Igår var jag och Aaron riktigt lat, men sen på kvällen så cyklade vi faktiskt till grillen och tillbaka, typ 10 km :D Idag ska vi kanske åka till Vibers och simma :)

 17-Mitt favoritminne
Jag har många bra minnen, men resorna är nog dom bästa minnena. Att få flyga och att landa i ett varmt land :) Andra bra minnen är när jag och mina kompisar har gjort någonting roligt som tex. Hesaresan med Jenna. Att få nya kompisar är ju också bra minnen. Men också helt vanliga saker som olika fester eller vanliga tjejkvällar  är roliga minnen :) Att få vara med i Terjärv Lucia var också ett minne för livet :)

Teneriffa

Turkiet

Lucia 

18-Ett pinsamt ögonblick
Hmm.. Vet inte riktigt.. Har inte gjort någonting som är såder jätte pinsamt. Men kanske när jag mitt i en sko affär tror att jag vet vem personen bredvid mig är och hälsar glatt på henne med orden Hej Kaisa, så tittar hon konstigt på mig och går iväg och mumlar på finska, jag heter Pirjo..

5 kommentarer:

  1. sko vi måst pånyt fa ti hesa å uppliva minnen :D

    SvaraRadera
  2. hahh ja minns häde kajsa juttu, hä va no bra ;D

    SvaraRadera
  3. Haha, nå hä var no allt ana utom bra! :D

    SvaraRadera
  4. nåhnåh is int nu :)))

    SvaraRadera