Lördag 4.5

Jaha, så var maj månad här. Och jag har ännu inget sommarjobb spikat.. Usch. Hur kan det redan vara maj? Och hur kan jag ännu vara utan jobb?! Nåja.. Fröken "jag har allt under kontroll" har blivit till fröken "jag har ingenting under kontroll".

Sen senast har dagarna bestått av skola och jobb helt enkelt, och så fortsätter det i två veckor till. Inget spännande på G här inte. Träffat vänner, skrivit så gott som färdigt mitt EA som ska skickas in i nästa vecka, sytt ett par gardiner, varit ute och glidit med coronetten, fortsatt jakten på en tomt, njutit av sommarvärmen och sedan klagat över vintervädret. Yes, the snow is back! Men inte för att stanna, tror jag. 

-Kissis nya sov position. Ska en katt sova såhär?-

-Nam! Kaffe dejt med bästa Sofia & Miili-

En sak gom jag åstadkom förra veckan var att streck se "Största av allt". Måste ju passa på när man har tillgång till Alexandras netflix :) En bra mini serie. Rekommenderas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar