Söndag 24.2



Igen en vecka sen senast. Åkte till Vasa i måndags och kom hem till Terjärv på torsdags kvällen. En loppis runda tillsammans med Jenna, följt av en kaffekopp, bestod måndagskvällen av. Fyndade en jacka, en kavaj och en ost.. rivare? Ni vet en såndär sak man sätter ostbitar i och maler osten i strimlor? Inte? Okej, jag klistrar in en bild av den här; 

Bildresultat för ost rivare

Vill tillägga att den var sprillans ny, ingen gammal rostig en..

Tisdag, onsdag och torsdag bestod utav skola samt EA skrivande. Sofia & jag övertog Alexandras lägenhet, så vi har haft sleepover vid Alexandras två nätter - utan Alexandra. En hel del prat och mat har väl kvällarna bestått utav. 

I fredags var det begravning för Kims morfar Göran. Som altid är det ledsamt när någon dör och lämnar oss, men tror Göran har det bra där han är nu.  


Vardagen fortsätter, och i lördags hade jag morgonskifte på Heimbo. Var riktigt trött efter skiftet. Åt och somnade sedan på soffan. Som tur hade jag lovat mig på promenad med Marika, så det var bara att rycka upp sig och traska iväg. Blev en nästan 2 timmars promenad. Lagom till kvällen fick jag en jäkla huvudvärk.. Gick inte att se på tv, mådde dåligt av att äta, trodde jag fick feber - och somnade på soffan igen.. Spännande lördagskväll eller? Var iallafall pigg imorse, steg upp och diskade samt städade köket så länge Kim sov. Nu har jag just dammsugit hela lägenhet, samt sammanfattat mina enkät resultat. Tror det får vara bra för idag. Ikväll nalkas nämligen bastubad och skinkpaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar