Lördag 9.2

Helg åter en gång. Igår var vi på utsjungning av Kims morfar som gått bort natten till torsdag. Spenderade sedan kvällen på soffan. Gjorde tortillas och hade bara en lugn hemmakväll. 


Drack igår för första gången Terjärv läskedrycksfabrisk jorgubbslemonad. Råkade nämligen gå en sväng via Idas beställningsbageri, det var verkligen i misstag för jag var ut på promenad.. Kom iallafall hem med en påse fikonsemlor, varsin vaniljbulle och två flaskor av denna lemonad. Tycker det är så roligt att handla från lokala företag, allt smakar bättre när man vet vem som har gjort produkten. Allt fick toppenbetyg, fast jordgubbssmak inte är min favorit. Väntar på att testa deras lemonad med citron smak. 

Idag fortsätter jag lite i samma stil. Bestämde mig för att dagens måsten är:
- Ansöka om norsk autorisasjon - check!
- Tvätta kläder - tre maskiner senare - check!
- Skriva på mitt EA - check!

Mitt EA är långt från färdigt, känns det som, men 20 sidor har jag fått nerklottrat iallafall. Har gjort en enkätstudie som stänger om några dagar, så får bara vänta på svaren och så börjar analysprocessen. Tycker det är helt okej att sitta och skriva, så länge jag har något att skriva om. Men nu som bäst är jag lite fast, vet inte riktigt vad jag ska tillägga eller hur jag ska gå vidare. Har iallafall handledning på tisdag så hoppas jag får nya idéer då.

Nu är mina planer att försöka få några kläder på mig. Har hittills tåssat omkring i badrock, och klockan är halv 6 på kvällen. Men jag tänker inte ens skämmas, det är ju ändå veckoslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar