Söndag 17.12

Praktikperioden är slut, tack och hej hjärtavdelningen. Har haft tre givande veckor, men jullov smakar nog väldigt bra nu. 

Hann med en hel del förra veckan, fast jag hade praktik må-fre mer eller mindre kl. 7-15 varje dag. Kaffe med Jontti & Joel, gymma och bada bastu med Sara, dricka glögg med Jenna, baka äppelbröd, storstädat lägenheten och i fredags tog jag bussen till Jakobstad för att bli upplockad av Janika & Linda och sedan hem till Terjärv. Så underbart att komma hem till Kim & kissi.


Var på fredags kvällen en sväng till mamma och pappas förrän vi åkte till Kaustby för en kaffekopp. Repe träffade jag på lördag (äntligen!) och kvällen spenderades med några vänner, kollade på film och bara tog det lugnt. Idag fick jag ett oväntat men trevligt besök av Pauliina, och har nu på kvällen varit ut på promenad med Tiia & Ringo.


Lediga jullovet varar inte många dagar, börjar jobba på hemvården på tisdag. Ska träffa Catsko & Alexandra imorgon, så min lediga dag blir iallafall väl spenderad. När jag läser denna text blir jag så glad över att jag har alla dessa underbara människor runt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar