Söndag 10.12

Har haft ett lugnt och skönt veckoslut. I fredags efter praktiken gick jag och köpte mig en tavelram eftersom jag har börjat bygga ett pussel. Så hela fredagskvällen satt jag och byggde, utan någon vidare succé. 


Tog en ordentlig sovmorgon på lördag och väntade på Kim som har varit här med mig resten av helgen. Hämtade mat, "öppnade" en vinflaska med hjälp av en nagelklippare, kniv och sked, konstaterade att vi inte gillar vin, badade badkar, såg Top Gun och åt gott. Idag började vi dagen med brunch och har sedan varit och julhandlat (+ en korkskruv). Nästan alla julklappar är nu fixade. 


Kim åkte hem ikväll, och lägenheten känns plötsligt otroligt tom. Det tär verkligen på mig detta veckosluts friande. Att pendla fram och tillbaka, se varandra i max 2 dygn och ha tusen andra saker att göra under den tiden. Väntar att denna praktikvecka är över, så jag får åka hemhem och bo där jag trivs bäst, med de bästa, i några veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar