Söndag 2.7

Och så var juli månad här. Har en bra helg bakom mig. Vi börjar från fredag, hade morgonskifte och efter det började min lediga helg. På eftermiddagen var jag och träffade lillkillen med familj. Hade en liten gåva åt gossen, en nalle puh dyna som jag sytt och en väldigt mjuk gos kanin.


Efter besöket åkte jag & Kim till Finnsjön. Badade bastu, tog årets första dopp och grillade korv. På lördag solade och njöt jag i någon timme på terassen. Är så nöjd över vår terass nu, har oljat in golvet och blommorna lever ännu. Var också en sväng till Kaustby med Jenna för att fylla på lagret inför kvällens festligheter.


På lördagskvällen var det nämligen Klacken party. Som vanligt såg jag ingen av artisterna, så betalade 28 € rätt så i onödan. Skulle höra på Freddy Kalas, men när vi kom in till paviljongen var det fullpackat med folk. Med min längd så var det omöjligt att se någonting. Men inte klagar jag, hade en rolig kväll med fina vänner. Vädret var riktigt perfekt för en fest utomhus.



Idag har vi sovit så länge vi orkade. Har inte haft en så väldans produktiv dag, men ikväll överraskade vi, hela familjen, Linda med presenter och glass. Hon fyllde nämligen 30 när hon var på BB, så vi firade henne lite i efterskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar