Tisdag 11.7

Förutom alla kaffebesök jag berättade om i förra inlägget så jobbade jag också 6 arbetsskift under de dagarna. Idag är min lediga dag efter en fem dagars putki. Steg upp efter kl.9 och kände mig utvilad för en gångs skull. Runt 11 tiden traskade jag iväg till Catskos. Vi var duktiga och var på över en timmes promenad. Skön start på dagen. 



Catsko har också halvt lovat att börja uppdatera sin blogg igen, så ni kan ju kika in HÄR om ni är nyfikna.

Imorgon raggar jag iväg till Bennäs, ska bli intervjuad/filmad med Martina. Videon ska vara till nytta när 9:orna ska välja till viken skola de ska söka efter högstadiet, så antagligen ska vi berätta om närvårdar yrket. Vi är som vanligt inte förberedda på intervjun, tar det på vår vana talang. Troligen svänger jag väl in fram Jakobstad när jag ändå är i trakten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar