Söndag 26.2

Back in Vasa. Har haft ett bra veckoslut hemma i Terjärv med både glädje och sorg. I fredags var jag hemhem och åt mammas mat, träffade Janika och Theo, dammsög och piffade till det i lägenheten. Skönt att inleda veckoslutet med ett rent hem, plus bastubad.

På lördag var vi på begravning. Efter begravningen var jag och serverade på minnesstunden. Eftersom det var så vackert vinterväder så bestämde vi oss för att åka iväg och grilla korv senare på eftermiddagen. Sagt och gjort. Efter grillandet var vi på kaffe både till Kims hemgård och senare till Kaustby. Kvällen spenderades vid restaurang Marinas före vi somnade efter en lång, omtumlande dag.


Idag har jag inte direkt gjort något speciellt förrän jag körde iväg till Vasa, åt en fastlagsbulle och packade ihop lite saker. Här sitter jag nu och kommer att åka hem nästa gång på torsdag. Det var mitt veckoslut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar