Måndag 13.2

Ser man på! Igen en gång bloggar jag på en måndag. Vad är det med mig och måndagar?

Kan ju börja att berätta om den senaste veckans stora händelser:

1. Jag lyckade låsa ut mig själv från min telefon. Så jag hade ett dygn av telefon-detox.
2. Var till Misas för första gången, tillsammans med Jenna.
3. Skulle läsa på prov med Sofia, Sara och Paulina men i stället åt vi bakelser.




4. Träffade Linda, Janika och Theo en stud.
5. Läste på prov hela helgen.
6. Var till Kaustby på loppis, köpte enbart barnkläder åt blivande systerbarnet 
(heter det så?).
7. Försökte vara nyttig med att äta grönsaker i stället för chips en kväll.


8. Blev bortskämd med mat från Terjärv Grill, hem levererat av mamma & pappa. Så länge höll den nyttigheten i sig.
9. Har sovit på soffan tillsammans med Kim. 
10. Åt frukost och tittade på Scooby doo. Mysigare start på söndagen får man leta efter.


Nu som bäst sitter jag i Vasa. Kom hit i går och har planer på att stanna i två veckor. Har hittills idag skrivit sista anatomitenten, gjort ett grupparbete och varit och handlat. Ikväll blir det zumba och så rullar veckan på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar