Måndag 6.2

Det blev en liten oplanerad blogg paus här under knappa två veckors tid. Jag vet inte riktigt varför, men jag antar att jag har haft bättre saker för mig.

Jag har b.la. sålt våra soffor i brist på annat, varit  till Kokkola och beställt efter en ny soffa som vi hämtade i lördags, varit på Terjärv revy, varit på zumba, läst på anatomi tentamen, bakat runebergstårtor, varit på inskolning vid Terjärv hemvård ett skift och sedan jobbat ett kvällsskift där, varit en sväng på loppis och köpt muffinsformar  för 4 € samt varit på Theos 2 års kalas. 


Nu är det plötsligt ny vecka igen en gång. Har skola först i morgon så är ännu hemma i Terjärv. Har spenderat nästan hela dagen tillsammans med Marika & Alvin, trevligt det. Nu blir det att packa väskorna färdigt inför morgondagen och sen bädda ner mig på soffan för att se på den nya säsongen av Paradise Hotel.

Hoppas ni får en bra vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar