Lördag 22.10

Mer än en vecka sedan jag klottrade ner någonting här sist. Har helt enkelt inte haft något speciellt att skriva, samt ingen tid. 

Förra helgen skedde inget extra, träffade en del vänner och hade det trevligt. På söndag åkte jag iväg till Vasa, hade skola måndag & tisdag, kom hem till Terjärv, jobbade kväll på onsdag och natt mellan torsdag och fredag. Ja och nu är det lördag, jag har ätit en halv burk nötter och läst mikrobiologi, utan att ha lärt mig ett skvatt. Eller så känns det i alla fall.

Det var min spännande vecka. Gårkvällen var i alla fall trevlig. Var tillsammans med syskonen + partners + Theo vid L&S och åt tortillas och hade det mysigt :)

Ja och såklart har jag ju inte tagit en endaste bild så att.. ni får mitt humör beskrivet i stället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar