Lördag 4.6

Över två veckor sen jag senast var inloggad på bloggen. Har minst sagt fullt upp nu som bäst. Mellan jobbet, sovandet och ätandet har jag läst. Har inträdesprov på tisdag. Håll tummarna, och tårna, säger jag bara!

Har också hunnit med tre besök till Jakobstad, både för att få klart bilskolan, för att träffa Mili och Sofia, såklart lite lunch dejting men fram för allt för att fira M&Ws förlovning.




Har sovit en natt vid villan med Kim. Lägenheten förvandlades till en bastu i denna värme! Men jag klagar inte, villalivet ska ju utnyttjas.



Har också hunnit med ett examenskaffe, tre kvar för detta år.


Så det är vad jag har sysslat med i stora drag. Ja, och en terrass har vi (Kim) byggt åt oss. Ska visa bild på den när blommorna har blivit handlade. Kommer troligtvis inte att dyka upp så många inlägg här förrän inträdesprovet är gjort, men då ni! Då andas jag ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar