Fredag 20.5

Är back in business efter semestern. Började jobbet igen i måndags, känns redan som att jag aldrig var borta.


Igår körde jag iväg till Jakobstad för att träffa Sofia & Mili. Var till O´learys och äta samt titta på Finland - Danmark ishockey matchen. Senare på kvällen deltog vi i ett VIP-evenemang vid Seppälä. Hela sortimentet var på -40%, men till min besvikelse hittade jag bara en vit topp. Plånboken tackade i alla fall.


Vet inte vad jag riktigt beställde för maträtt, men gott var det.
Mili var också med, fast hon inte fastnade på bild.


Ikväll körde jag iväg till villan en sväng för att njuta av kvällssolen och läsa anatomi i lugn och ro på terrassen. Skönt.


Har på känn att nästa vecka blir en stressig sådan, så förutom jobbet som väntar i helg så kommer jag att bara ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar