Torsdag 7.4

Har varit nästan hela dagen i Kokkola. Traskat omkring mellan allt för många butiker, slösat lite pengar och haft det trevligt i min ensamhet. Tycker nästan bäst om att gå i butiker själv. Får yra på i min egen takt och gå precis vart jag vill. Några bilder har jag ju såklart inte tagit, men i korthet kom jag hem med två jackor, en vit topp, några par strumpor, två små runda mattor och en cykelpump. Stor shoppare!

Var också in till Hanna Niemis guldsmedsbutik och beställde efter en Kalevalaring. Fick nämligen ett presentkort från jobbet som gåva efter vinsten i Shanghai, och har bestämt mig för att köpa ringen som ett minne.


Efter allt handlade i Kokkola fortsatte shoppandet på väskparty vid Tiias. Köpte en röd liten handväska som jag är riktigt nöjd med. Fast nu är det färdigt handlat för en stund framöver för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar