Måndag 4.4

Fick jag gjort något händelserikt på mitt veckoslut? Nåja, hemma har jag inte suttit i alla fall. I lördags på kvällen var jag tillsammans med Jenna, Repe och Misa till Kokkola. Började med en glass vid Hesburger och var sedan och bowla en timme. Hur självaste bowlingen gick behövs inte nämnas, men roligt var det.



På söndagen blev vi bjuden på mat av syster Linda och hennes blivande man Simon. Gott var det! Kvällen spenderades sedan till största del i verkstaden var jag bytte om till sommardäck på min bil. Var på en kaffekopp till Kims mamma och pappas, tog en kvällsutflykt till skogen för att se på en gammal bil och avslutade dagen med grillmat.

På tal om det så har jag inte berättat om mitt frisörbesök. Var ju till frissan för över en vacka sedan. Blev inga stora förändringar, förutom att nästan 10 cm klipptes bort.. Kanske inte syns så mycket eftersom jag har självlockigt hår, men det känns! Lite blondare blev det också. Nöjd är jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar