Tisdag 22.12

Fråga: Berätta om vad du önskar dig i julklapp
 
Svar 2013: Högst upp på min önskelista är ett våffeljärn. Älskar våfflor! Sodastream & en ny armbandsklocka finns också med på önskelistan, men egentligen har jag inget som jag faktiskt behöver, förutom pengar ;)

Våffeljärnet fick jag, men tyvärr blir det använt lite för sällan. Sodastreamen fick jag ifjol och klockor har jag. Så inget av detta är med på min lista längre, men det betyder ju inte att jag inte skulle ha något att önska mig ;)

  
Ny dammsugare
En bakmaskin från Kitchenaid som är svindyr
Apple TV
Nya nattduksbord

 
Presentkort till flera olika ställen, t.ex. massör, jysk, frisör mm
Smycke i guld
Resa vart som helst

 
Vitrinskåp modell mindre
"Gammal klocka"
ÖT prenumeration

Såklart är jag också glad över saker som man riktigt på riktigt behöver, så som olika hudvårds/hår/skönhets produkter, yllesockor, handdukar i olika storlekar, pengar och choklad.
Kravlös som vanligt :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar