Måndag 14.12

Veckorna rusar iväg, igen en gång.. Tredje advent har passerat mig spårlöst. Inte ens det 3 ljuset i adventsljusstaken har blivit tänt. Har jobbat natt x 3 denna helg + hunnit fira lucia lite mellan varven och serverat glögg.
 
 
Ida mitt i glöggdrickandet :) 
 
Vi tar en fråga från 2013 för utfyllnad: Berätta om vad som finns i din väska
 
Nu för tiden kan jag enklare berätta om vad som inte finns i min väska.
 
Jag har aldrig med mig allergimedicin eller värkmedicin när jag behöver det.
Läppbalsam klarar tydligen inte av att existera i mina väskor.
Hårband, tuggummi, handkräm och andra nödvändigheter försvinner fortare än kvickt.
 
Klibbiga mynton, katthår och en gammal mandarin finns däremot ganska ofta i mina fabulösa väskor, + gårdagens odiskade matlådor.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar