Torsdag 30.1

Det finns en sak jag hatar, eller flera saker, men en sak är det värsta jag vet. Att bestämma någonting som handlar om mig själv. Att bestämma över andra är inget problem, hihi. Men när det kommer till mig själv så blir det svårt. Om det handlar om utseende, kläder eller sånt så vet jag vad jag själv tycker och tänker, men när det handlar om framtiden.. Skulle helst ha någon annan som skulle bestämma vad jag ska bli till! I skolan ska vi välja inrikting i nästa vecka, vi fick hem papper att läsa och fylla i över helgen och min beslutsångest stiger bara desto mer jag tänker på det.. 

Äldreomsorg, sjukvård & omsorg eller rehabilitering? Södrafinland, Vasa eller Bennäs?

Har inte sovit bra nu på två nätter så min hjärna börjar gå på övervarv. Tack för fredag imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar