Tisdag 11.6

Härliga lediga dag. Hade önskat mig sol tills idag så jag skulle ha kunnat åka iväg till Vibers och simma men nej, såklart är det mulet och 11 grader den dag jag är ledig. Passade på att baka rabarberpaj istället och sen blir det att tvätta fönster vid jobb 2.

Har spenderat största delen av veckoslutet hemma i min säng, fick 38 graders feber i torsdags och att vara sjuk på sommarlovet är bland det värsta som finns. Som tur gick febern om ganska snabbt, så i lördags åkte jag första åkturen med transiten och sen på kvällen blev det att ta det lugnt och äta grillmat med Jenna. På söndag var vi på konfirmationskaffe och sedan åkte Kim tillbaka till militären för 12 långa dagar..

Igårkväll blev det en spontat utförd med Jenna, tärjä-köust-nedervetil runt! Var till Neste och åt en äcklig kaka och sen till Misas på tortillas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar