Söndag 16.6

Söndag igen. Eftersom jag jobbade både fredag & lördags kväll så har helgen varit lugn. Har träffat kompisar, spelat kort och sovit :) Idag vaknade jag mitt på eftermiddagen och konstaterade att jag har sovit bort hela dagen, men aktiverade mig och var på kvällen först på ett pass Zomba och sen på ett pass mage/rumpa/lår träning. Tungt men roligt, rekommenderar verkligen Jaanas pass.

19 – Detta ångrar jag

Lite det ena & det andra. Somliga onödiga saker skulle man ju kunna ha ogjort men försöker att inte ångra mina dåliga beslut, gjort är gjort :) Egentligen kommer jag inte på någonting som jag skulle göra på något annat sätt om jag fick göra det igen. En del saker är fel, men tror jag skulle begå samma misstag omigen om jag kunde spola tillbaka tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar