.........

Hittade en lista som jag påbörjade för ett år sen. Sitter och skrattar för mig själv åt mina egna svar, tänk hur mycket man kan ändras på ett år.. Känns nästan som jag inte ens känner igen den gamla jag. Redan svaret på fråga ett  – En bild på mig + 10 fakta, har förändrats otroligt. Mina 10 fakta är världens underligaste... Huhu

1.Jag ska bli närvårdare ~ Ja detta stämmer ännu.
2.Är högerhänt ~ Kommer alltid att vara väl
3.Favoritfärg är brun och glada färger ~ Öm, jahaa.. Undrar vad mina "glada färger" är :P Har ingen favorit färg nujust iallafall
4.Vill ha en hamster men har en hund ~ Hamster.. Hah, nejtack! 
5.Skall flytta till en egen lägenhet i Jakobstad ~ Ja, då var det spännande men nu skulle den gärna få flyttas till Terjärv i stället.. 
6.Favoritmat är lasagne <3 ~ Sant
7.Har svårt att vara tyst, pratar med mig själv om ingen annan vill lyssna ~ har jag varit shcitzo? Tycker det är riktigt skönt med tystnad ibland.
8.Samlar på ljus ~ Med detta är jag ganska säker på att jag menade stearinljus :D Det gjorde jag i allafall och nog finns dom kvar ännu.
9.Vill köra traktor ~ Jauu, men ivern är inte lika stor mera. Bättre med chaufför ;)
10.Kan inte sova utan att dra ur sladden till datorn ~ Nja, delvist sant men har blivit för lat för att stiga upp ur sängen och dra ur den nuförtiden.

Om man jämför juni i år och juni ifjol så har en hel del förändrats, som tur. Förra sommaren var den bästa hittills men hoppas att denna sommar blir ännu bättre. Yrade bara runt hela sommaren, hade inget jobb eller något viktigt att passa så hade alla chanser att vara ute hela natten och leva livet. Är glad att jag nu har ett jobb som jag trivs med, hittat de rätta vännerna och min Kim. Vet att jag har växt som person sen jag flyttade till Jakobstad och fick börja klara mig lite mer på egen hand. Detta blev en tillbaka blick men tror det är bra med det ibland, då märker man mycket som man egentligen inte visste om sig själv. :)


Tror jag skall fortsätta med denna lista här en vacker dag
 eller uppdatera de nya svaren :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar