Tisdag 10.12

Oijoij. Min aktivitet här på bloggen blir bara mindre och mindre. År 2012 & 2013 skrev jag 20 inlägg i december månad, och 31 inlägg år 2014? Hittills i december har jag åstadkommit denna fjuttiga text. Detta fast det här år antagligen har varit mycket mer händelserikt än tidigare år.. 

Skolan är klar! Enbart dimissionen kvar nästa vecka. Alla uppgifter är inlämnade, inga presentationer, tenter eller föreläsningar kvar. Finito! Äntligen säger jag bara. Skrev också läkemedelstenten Love förra veckan, och blev godkänd i alla delar jag behöver, så där föll ett stressmoment bort. Är SÅ färdig med skolan för denna gång. Avslutade sista skoldagen med mat vi Amarillo med fina klasskompisar. Kommer att sakna dem mycket..


Jag har ny äntligen haft äkta fritid, och oj vad jag har njutit. Tycker jag har känt mig stressad över skolan och jobbet hela hösten, så nu när allt är fixat kan jag äntligen slappna av. Jag har bland annat bytt gardiner, vilket jag brukar tycka om att göra, vinter pyntat (inga jultomtar ännu dock), bakat morots- och ostsemlor, varit ute på promenad, städat mitt klädskåp ja helt enkelt gjort sådant som får mig att må bra i vardagen. Har speciellt saknat att baka. I höst har jag helt enkelt alltid haft något viktigare att prioritera, eller gjort saker för att slippa läsa på tent och sedan haft dåligt samvete. Men nu hörni, nu ska det bakas!


Jobbar för fullt på hemvården fram till julen, vilket är riktigt roligt. Väntar även på att få börja på mitt nya jobb. Spännande saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar