Examen!

JAAA! Färdig! Skolan är över. Finito. Loppu slut. 

En bunt sprillans nya sjukskötare utexaminerades 20.12.2019 varav jag var en. Fast 3 1/2 år låter länge, så känns det ändå som att tiden gått rätt så fort, nu i slutändan. Skulle ljuga om jag sa att det varit en dans på rosor, och jag skulle inte göra om det på ett tag - vilket jag som tur inte behöver heller. Men tack vare bästa klassen med finfina människor så har skolan ändå inte känts jobbig. Vem tycker om precis varje kurs eller uppgift man måste göra, men så är det väl inom alla branscher. Vi klarade det iallafall, och stolta får vi vara :)



Firade med tre rätters middag tillsammans med familjen och en liten kaffebjudning.



Ännu en utbildning som jag och Sofia har kämpat oss igenom tillsammans <3 Vad ska vi göra till näst bästa Fia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar