Lördag 17.8

Mommo fick en fin begravning i söndags <3 Så mycket folk, kramar och fina minnen diskuterades. Du är saknad av många..





Veckan har sedan rullat på i vanlig ordning. Har haft Repe på besök en kväll, vilket var väldigt trevligt. Varit till Terihus och ändrat hus ritningarna, så nu får vi med gott tålamod vänta på de nya ritningarna. Promenad med Marika & Alice, plockat x antal liter rödvinbär och varit en sväng och hälsat på moffa.

Nästa vecka är sista arbetsveckan för denna sommar. Hur sjukt?! När var sommaren ens? Fast jag har varit ledig varje veckoslut så känns det ändå som att sommarn bara passerat på något sätt. Inte för att klaga, visst har jag haft roliga veckoslut, men utvilad kan jag nog inte säga att jag är. Ska nästan bli skönt med skola, så man får vila upp sig lite. Visst kan studierna också vara betungande, men på ett helt annat sätt. Hur orkar folk jobba 40 timmar i veckan och ha ett aktivt liv utanför arbetet? Min kraft är helt slut när jag kommer hem, och om jag enbart latar mig hela kvällen så smyger det dåliga samvetet fram. Jaa.. Livspusslet.. Knepiga frågor dedär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar