Onsdag 14.2

Prövade igår för första gången äta sushi. Tyvärr blev det nog ingen ny favoriträtt, men nu kan jag ju säga att jag har prövat iallafall. Var till restaurangen K.atchi på lunch, som hade en riktigt bra lunchbuffé. Var som sagt sedan och se på den årliga pulka tävlingen, och efter det blev det bullar och kaffe vid Saras. På kvällen kom Jenna hit och höll mig sällskap.





Idag har jag haft skola från 8.15-11.45 så nu har jag hela dagen på mig att göra vad jag vill. Hade en sorts övning inför grupptent eller vad man ska kalle det idag, case studies. Skönt att ha det över fast det inte var så farligt som jag trodde. 

Ska gå in till centrum en sväng nu idag närjag har tid. Behöver ingen speciellt men ibland är det bara roligt att traska runt i affärerna och se på alla saker, se men inte röra dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar