Måndag 19.2

Åter igen en ny vecka, en riktigt plugg vecka före sportlovet. Har engelska ordförhör på onsdag och tentamen om respiratorisk och sinnesorganens ohälsa på torsdag. Har ikväll suttit och läst i fyra timmar. När jag väl kommer igång med läsandet sitter jag och pluggar tills natten kommer emot, och däremellan är jag så omotiverad.

Åkte hem till Terjärv i torsdags, och veckoslutet har igen gått i arbetets tecken till stor del. Var på loppis i lördags med Tiia, jag fyndade en kjol och en topp. Vi drack sedan kaffe tillsammans och det var allt jag gjorde den dagen, förutom att jag och Kim spelade Wii på kvällen och jag fick ett sammanbrott av att förlora så brutalt som jag gjorde.. På söndag efter jobbet fick jag besök utav Repe och Jenna, och på kvällen var jag en sväng till mamma & pappas. 

Var så trött igår så orkade inte köra till Vasa, så jag kom hit idag på förmiddagen istället. Skoldagen gick fort eftersom vi hade praktisk övning i klinisk bedömning av andningen. Efter att ha druckit kaffe med Sara och Sofia så har jag suttit och läst om lungsjukdomar. 

Nu ska jag sätta mig på golvet och stretcha lite. Sökte även fram en yoga video från youtube, ryggen och nacken tar stryk av detta pluggande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar